1Palveteekonna laul. Kui Issand tõi tagasi Siioni vangid, siis olime nagu unenägijad.
1En sang ved festreisene. Da Herren lot Sions fanger vende tilbake, var vi som drømmende;
2Siis oli meie suu täis naeru ja meie keel täis hõiskamist, siis öeldi paganarahvaste seas: 'Issand on neile suuri asju teinud!'
2da fyltes vår munn med latter, og vår tunge med jubel, da sa de iblandt hedningene: Store ting har Herren gjort imot disse.
3Issand on meile suuri asju teinud, me oleme rõõmsad.
3Store ting har Herren gjort imot oss; vi blev glade.
4Issand, too tagasi meie vangid, nagu veeojad Lõunamaal!
4Herre, la våre fanger vende tilbake likesom bekker i sydlandet*! / {* likesom disse efter å ha vært uttørket i heten atter fylles når Herren sender regn.}
5Kes silmaveega külvavad, lõikavad hõiskamisega.
5De som sår med gråt, skal høste fryderop.
6Kes minnes kõnnib nuttes, kui ta külviseemet kannab, see tuleb ja hõiskab, kandes oma vihke.
6De går gråtende og bærer den de strør ut; de kommer hjem fryderop og bærer sine kornbånd.